Tu știi cât de puternic ești?

Ai 640 de mușchi în corp, iar noi avem clase antrenante pentru fiecare în parte și ceva mai mult de atât: programe Les Mills, cel mai mare furnizor de concepte de fitness din lume. Iar dacă ești un împătimit al antrenamentelor cardio, clasele de Schwinn cycling sunt varianta ideală. De la forță, viteză sau rezistență la tonus muscular și îmbunătățirea sistemului cardio-respirator –clasele din această categorie te vor ajuta să le obții pe toate.
Verifică mai jos programele Work și alege clasa care ți se potrivește.

STRENGTH

BODY PUMP

Doza de endorfine pentru super energie, tonus și bună dispoziție! BodyPump este una dintre cele mai cunoscute clase semnate Les Mills, cu coregrafii care se schimbă o dată la 3 luni. Tot ce ai de făcut este să-ți alegi greutățile potrivite condiției tale fizice și să te pregătești pentru un program intens.

Nivelul de intensitate: mediu.

Tip de antrenament: forță, tonifiere, coordonare.

C-CORE

Ți-ai dorit dintotdeauna un abdomen perfect tonifiat? C-Core, un concept creat de Julio Papi, este clasa ideală, dacă ți-ai propus să slăbești strict în zona taliei, să ai un mijloc puternic și o postură corectă. Bonus: le obții pe toate în 45 de minute.

Nivelul de intensitate: începător, mediu.

Tip de antrenament: forță, tonifiere.

CIRCUIT TRAINING

De ce să lucrezi un singur mușchi când ai putea să-i lucrezi pe toți cei 640 ai întregului corp? Prin antrenamentele de tip circuit, ce combină exerciții cardio şi de rezistenţă, antrenezi toate grupele musculare și arzi peste 500 de calorii în 60 de minute.

Nivelul de intensitate: se adaptează în funcție de condiția fizică a fiecărui participant.

Tip de antrenament: forță, cardio, tonifiere, rezistență, coordonare.

CX-WORX

6-pack? Bifat. În cele 30 de minute vei efectua exerciții care cresc tonusul abdominal, te ajută să scapi de durerile de spate și să îți îmbunătățești postura. Mișcările pot fi efectuate indiferent de condiția ta fizică, iar coregrafia care se schimbă la fiecare 3 luni te va ajuta să ai mereu o nouă provocare. Acest program Les Mills va deveni cu siguranță unul dintre preferatele tale.

Nivelul de intensitate: începător, mediu.

Tip de antrenament: forță, tonifiere.

FITBALL

Distracție sau tonifiere? Amândouă! Oricât de ciudat ar suna, mingea cu care vei lucra la orele de fitball te ajută să slăbești. Ridicări și răsuciri de trunchi, îndoiri laterale, ridicări simultane și alternative ale brațelor si picioarelor – pe toate le vei executa cu ajutorul mingii speciale, iar partea distractivă este că trebuie s-o faci în timp ce-ți menții echilibrul.

Nivelul de intensitate: începător, mediu.

Tip de antrenament: forță, tonifiere.

GRIT-STRENGTH

Conceptul unic Les Mills care te va determina să-ţi depăşeşti limitele. Îți dorești să fii într-o formă de zile mari, însă nu ai prea mult timp la dispoziție? Încearcă programul unic de antrenament Les Mills care îți lucrează toată musculatura în doar 30 de minute. Eficiența sa te va surprinde, iar exercițiile scurte, intense și solicitante te vor împinge să-ţi depăşeşti limitele.

Nivelul de intensitate: mediu spre avansat.

Tip de antrenament: cardio, forță, tonifiere.

INTERVAL

Antrenamentul HIIT este cea mai bună soluţie atunci când timpul nu este aliatul tău. Sesiuni scurte de exerciții cardio, unele de forță, altele izometrice, mișcări rapide, ritm intens –acestea te vor ajuta să îți tonifici musculatura, să arzi calorii și să-ți îmbunătățești condiția fizică în timp record. Pe scurt, pregătește-te pentru transformarea completă a corpului tău!

Nivelul de intensitate: mediu spre avansat.

Tip de antrenament: cardio, forță, tonifiere.

METABOLIC BODY WORKOUT (MBW)

Organismul tău va fi mai activ, mai tonic și mai funcțional! Vei arde mai multe calorii pentru o lungă perioadă de timp după cele 45 de minute de antrenament exploziv. Mişcările uşoare, dar foarte intense, cu schimbări rapide de ritm, îți vor solicita agilitatea, forţa și echilibrul.    

Nivelul de intensitate: mediu, avansat.

Tip de antrenament: cardio, forță, tonifiere.

SUPERFUNCTIONAL

Forță, mega boost de energie și agilitate. Exercițiile se execută cu ajutorul unui echipament de suspensie în formă de trapez, ceea ce îți va solicita la maximum echilibrul şi forța. Gândește-te cum sunt fandările făcute cu un picior pe bară și restul corpului în echilibru sau flotările pe o bară în mișcare.

Nivelul de intensitate: se adaptează în funcție de condiția fizică a fiecărui participant.

Tip de antrenament: cardio, forță, tonifiere.

CARDIO

BAG BOXING

Dezlănțuie-te pentru energie la cele mai înalte cote!

Se dă un sac de box suspendat, muzică antrenantă și obiectivul de tonifiere și modelare a principalelor grupe de mușchi. Se execută cu pumnii și picioarele lovituri simple sau combinații de lovituri avansate, în ritm de muzică alertă. Se obține forță, o postură îmbunătățită și stabilitatea mijlocului, iar ca bonus, multă energie și creșterea încrederii în sine! Kick it off!

Nivelul de intensitate: mediu, avansat.

Tip de antrenament: cardio, forță, tonifiere.

BODY COMBAT

Este cel mai complex antrenament cardiovascular unde tu vei fi în totalitate dezlănțuit! Body Combat, creat de experții Les Mills, combină mișcări și poziții inspirate din arte marțiale – kickboxing, karate, taekwondo, capoeira, muay thai – într-un antrenament atletic prin care vei deveni fit în timp record. Adrenalina, muzica antrenantă, coregrafiile energizante sunt parte dintr-un antrenament fresh, care îți stimulează atât mintea, cât și corpul, și care îți lasă, la finalul clasei, sentimentul revigorant că ești pregătit pentru a face față tuturor provocărilor.

Nivelul de intensitate: avansat.

Tip de antrenament: cardio, forță, tonifiere.

BOSU

Crezi că menținerea echilibrului este simplă atunci când stai pe o (platformă în formă de) cupolă? Mai gândește-te. Doar pentru a sta pe acest aparat, fără să te miști, ești nevoit să-ți încordezi mușchii abdominali, chiar în mod involuntar. Așadar, chiar dacă vei lucra în special picioarele, vei resimți febra musculară și la nivelul abdomenului. BOSU este un antrenament intens, care îmbunătăţeşte echilibrul şi te ajută să fii mai conştient de mişcările pe care le faci, așa că pregătește-te să transpiri serios, căci în timpul unei astfel de clase se ard cam 500 de calorii.

Nivelul de intensitate: ușor, mediu și avansat.

Tip de antrenament: cardio, forță, tonifiere, echilibru.

EXTENSIVE INTERVAL

Acest antrenament îţi pune la încercare inima, la propriu! Este o clasă intensă de cycling care pune focus pe arderea câtor mai mulţi carbohidraţi, motiv pentru care zona de antrenament a Heart Rate-ului este între 65% şi 85% maxim. Ia-ți cu tine gadgetul preferat de monitorizare cardiacă și vino să iei pulsul clasei!

Nivelul de intensitate: mediu, avansat.

Tip de antrenament: cardio, tonifiere.

FARTLEK

Te pregătești pentru primul tău maraton? Vino la Fartlek!

Fartlek-ul este un antrenament de cycling cu joc de tempo distractiv și eficient, care îți dă o senzație de libertate absolută în timp ce pedalezi. Este prima etapă – esențială pentru alergătorii începători – în a învăța alergările de intensitate, în schimbarea ritmului alergării și dezvoltarea capacității de a reacționa în diferite situații în timpul competițiilor de running.

Nivelul de intensitate: începător, mediu.

Tip de antrenament: cardio, rezistență, forță.

FAT BURN-LEE

Antrenamentul care dezvoltă ”simțul” alergării. Te tentează o clasă de cycling, însă antrenamentele cardio nu sunt chiar preferatele tale? Atunci trebuie să încerci această clasă pentru începători – vei avea parte de un antrenament cardio mai puţin intens, îţi vei îmbunătăţi metabolismul de ardere a grăsimilor şi sistemul cardiovascular și, cel mai important, endorfinele de la finalul clasei îți vor da un minunat boost de energie!

Nivelul de intensitate: începător.

Tip de antrenament: cardio, rezistență, forță.

GRIT-PLYO

Corp perfect tonifiat în timp record! Îți dorești să fii într-o formă de zile mari, însă nu ai prea mult timp la dispoziție? Sau să arzi calorii mult timp după terminarea unui antrenament cardio? Încearcă programul unic de antrenament Les Mills care îți va ridica pulsul și îți va topi ultimii centimetri de grăsime, lucrându-ți toată musculatura în doar 30 de minute. Eficiența sa te va surprinde, iar exercițiile scurte, intense și solicitante te vor determina să-ţi depăşeşti limitele.

Nivelul de intensitate: mediu spre avansat.

Tip de antrenament: cardio, forță, tonifiere.

HIGH END ENDURANCE – HEE

Ești deja un împătimit al cycling-ului și vrei să treci la un nivel mai avansat? La HEE pregătește-te pentru un antrenament incendiar, în care vei lucra într-o zonă de aerobic mai intensă, cu un Heart Rate între 75% şi 85% maxim, pentru a-ţi îmbunătăţi sistemul cardiovascular şi toleranţa la acidul lactic. În plus, carbohidraţii se transfomă în energie cât ai zice…HEE!

Nivelul de intensitate: avansat.

Tip de antrenament: cardio, forță, rezistență, tonifiere.

HILL

 

Ce-ai zice de o escapadă cu bicicleta prin munți? La HILL vei da din pedale în ritmul dictat de muzica antrenantă, în timp ce îți testezi rezistenţa musculară locală şi forţa specifică. Zona de Heart Rate între 75% şi 85% maxim te ajută să arzi mai mult carbohidraţii decât grăsimile, ceea ce înseamnă că îți conservi energia și îți tonifici corpul în același timp.

Nivelul de intensitate: avansat.

Tip de antrenament: cardio, forță, rezistență, tonifiere.

KICK BOX

Tot ce îți dorești după o zi lungă este să te eliberezi de stres și să te încarci cu energie pozitivă. Ce modalitate mai bună decât să dai efectiv cu pumnii și picioarele în toate gândurile și scenariile negative acumulate pe parcursul unei zile? Cuvântul-cheie al unei ore de kick box este ”eliberare”, iar noi adăugăm în plus tonifiere a întregului corp, forță cardio și rezistență. Kick it off!    

*Una dintre metodele cele mai populare și distractive de a te menţine în formă, kick box-ul este un antrenament cardio intens și un mod perfect de eliberare a stresului acumulat pe parcursul unei zile.

Nivelul de intensitate: începător, mediu.

Tip de antrenament: cardio, rezistență, forță.

REBOUND

Mini trambulină, sărituri, distracție? Nu este orășelul copiilor, însă senzația de bucurie și eliberare este similară în timpul unei clase de rebound. Nu-ți face griji că nu vei putea coordona  și controla din prima ritmul sau echilibrul pe trambulină – important e că vei lucra musculatura întregului corp în timp ce țopăi și cazi la propriu. Nu doar sună, este extrem de amuzant!

Nivelul de intensitate: începător.

Tip de antrenament: cardio, rezistență, coordonare, echilibru.  

  • Vreau să mă abonez la newsletter

    Adaugă adresa ta mai jos şi îţi trimitem direct pe e-mail noutăţile şi ofertele speciale.
  • LIKE US ON FACEBOOK