Proceduri și politici operaționale

Fiecare Membru trebuie să respecte întotdeauna aceste Reguli World Class așa cum vor fi modificate din când în când de către World Class și care vor fi postate pe site-ul www.worldclass.ro și/sau în zona contului de Membru și/sau în centrele de sănătate/sport. Prezentul Regulament este parte integrantă din Regulamentul Intern de Functionare World Class.

 

  1. Intervalul orar în care se poate rezerva o clasă

O clasă se poate rezerva începând cu 26 de ore în avans.

 

  1. Rezervarea unei clase

O clasă poate fi rezervată online fie din contul membrului sau de la punctul de înregistrare personală (“self-check point”), acolo unde există unul. Punctul de înregistrare personală de la recepția clubului permite rezervarea doar cu două ore înainte de începerea clasei. Nu este permisă rezervarea unei clase prin telefon sau de personalul de la recepție.

 

  1. Rezervarea mai multor clase în același club

Pot fi rezervate până la maximum două clase în același club. Puteți alege dacă să participați la maximum două clase la rând sau două clase la ore diferite în cursul zilei – dimineața, după amiaza sau seara, caz în care  rețineți că puteți rezerva cea de-a doua clasă numai după ce ați terminat-o pe prima. De exemplu: doriți să rezervați clasa de la ora 7 a.m. și pe cea de la ora 9 p.m. Veți putea rezerva clasa de seară imediat ce se termină clasa de dimineață.

 

  1. Rezervarea mai multor clase în cluburi diferite

Puteți rezerva mai multe clase în cluburi diferite cu condiția să existe o perioadă de minimum două ore între finalizarea primei clase și începerea celei de-a doua clase. De exemplu, dacă ați rezervat anterior o clasă la World Class Downtown la ora 17:00, puteți rezerva o altă clasă la World Class America House nu mai devreme de ora 19:00.

 

  1. Anularea unei clase

O clasă poate fi anulată online fie de către membru, fie la recepția clubului în care se desfășoară clasa, cu cel puțin două ore înainte de începerea clasei, fără a atrage vreo penalizare. O clasă poate fi anulată și la recepția clubului unde se desfășoară clasa, cu mai puțin de două ore, dacă membrul este prezent fizic la recepție și a făcut înregistrarea („check-in”). Cu toate acestea, pentru această ultima situație, se aplică penalizări. De exemplu, dacă ați rezervat loc la o clasă începând cu ora 20:00, puteți anula rezervarea dvs. la recepția clubului sau on-line până cel târziu la ora 18:00, fără a atrage penalizări. Anularea unei clase telefonic nu este permisă din motive tehnice.

 

  1. Neprezentarea la clasă fără anularea în prealabil

Pentru clasele de group fitness la care ați făcut rezervare și la care nu ați participat fără a anula rezervarea în timp util, veți primi penalizări, conform regulilor de rezervări. Numărul de penalizări variază în funcție de tipul de perioada în care limita maximă este atinsă, după ccum urmează:

  • în 12 luni, limita maximă este de 7 penalizări;
  • în termen de 6 luni, limita maximă este de 4 penalizări;
  • într-o lună, limita maximă este de 2 penalizări.

 

  1. Atragerea penalizărilor

La atingerea numărului-limită de penalizări, contul dvs. va fi blocat pentru rezervări online timp de două săptămâni. În acest caz, singura metodă de rezervare disponibilă va fi direct la recepția clubului, în limita locurilor rămase disponibile dacă v-ați înregistrat în club și cu maximum două ore înainte de începerea clasei. Cu toate acestea, rețineți că anularea rezervării în intervalul orar permis duce la evitarea aplicării penalizărilor aferente.

Membrii care întârzie (fac „check-in” cu 4.59 minute înainte de începerea clasei așa cum este prevăzut la pct. 8 de mai jos), dar, se înregistrează la clasele rezervate înainte de începerea clasei, vor putea participa prin inscrierea pe lista de asteptare sau ca drop-in booking (prezență ad hoc la recepție), dacă există locuri disponibile, iar în aceste cazuri  un astfel de Membru nu va atrage aplicarea de penalizări.

 

  1. Ridicarea tichetului de participare la Antrenamentele de Grup (AG)

Membrul trebuie să fie prezent în clubul de sănătate și fitness, să se înregistreze la recepție și să ridice tichetul de participare la clasa rezervată cu cel puțin 10 minute înainte de începerea clasei. Cardul de membru este obligatoriu pentru accesarea tuturor serviciilor clubului.

Tichetul de participare primit trebuie predat instructorului de group fitness înainte de începerea clasei.

Lista de așteptare (oportunitatea de 10 minute pentru ”drop-in”)

Cu 10 minute înainte de clasă, se va deschide lista de așteptare. Toți membrii aflați pe lista de rezervări și pe lista de așteptare care nu au check-in ul efectuat și deci, participarea la clasă confirmată, vor avea rezervarea anulată. Membrii din lista de așteptare care sunt înregistrați în club ca prezenți (au check-in ul efectuat) vor fi mutați pe lista de participanți confirmați la clasă.

Dacă membrul întârzie, depășind limita de 10 minute în care își mai poate confirma participarea la clasă, dar ajunge totuși înainte de începerea clasei, NU va primi o penalizare, chiar dacă locul rezervat, dar neconfirmat, a fost eliberat. Dacă nu se prezintă deloc în club sau se prezintă după începerea clasei, va primi penalizare.

Membrii aflați în club care așteaptă un loc liber la clasă, pot rezerva la recepție din momentul deschiderii listei de așteptare, în funcție de disponibilitatea locurilor rămase libere.

Închiderea înregistrării la clasă (limita de 1 minut)

Lista de așteptare se închide cu 1 minut înainte de începerea clasei, ceea ce înseamnă că nu se pot face înscrieri pe listă după închiderea acesteia. Nu se eliberează tichete de participare la clasă cu 1 minut înainte de începerea clasei. Niciunui membru nu i se va acorda acces la clasă de către personalul recepției.

Momentul-limită de intrare la clasă

Dacă toate cele de mai sus au fost respectate și membrul intră în clasă înainte ca instructorul să înceapă încălzirea sau să pornească muzica, el poate participa la clasă. Din motive de siguranță, dacă membrul intră în clasă după ce muzica și încălzirea au început, e posibil ca instructorul să refuze participarea membrului la clasă.

Vă rugăm să ajungeți la timp la clase. Pentru a vă bucura de o experiență de antrenament cât mai plăcută, vă recomandăm cu tărie să vă prezentați în club cu cel puțin 15 minute înainte de începerea clasei.

Fiecare Membru trebuie să respecte întotdeauna aceste Reguli de Suspendare Abonament așa cum vor fi modificate din când în când de către World Class și care vor fi postate pe site-ul www.worldclass.ro și/sau în zona contului de Membru și/sau în centrele de sănătate/sport. Prezentele Reguli sunt parte integrantă din Regulamentul Intern de Functionare World Class.

SUSPENDAREA OBIȘNUITĂ

  1. Abonamentul poate fi suspendat numai de către beneficiar, prin intermediul secțiunii din contul de Membru, accesibil la următorul link members.worldclass.ro sau prin aplicația World Class. Membrii vor adăuga în contul lor: perioada de suspendare personală și perioada de abonament relevantă, iar suspendarea acestuia va fi vizibilă în secțiunea Contului de Membru.
  2. Suspendarea obișnuită nu poate fi făcută retroactiv.
  3. Voucherele – de orice tip – sau alte tipuri de abonamente nu pot fi suspendate.
  4. Abonamentul anual poate fi suspendat de două ori pentru o perioadă maximă totală de 30 de zile.

SUSPENDAREA DIN MOTIVE MEDICALE

  1. Solicitați o suspendare din motive medicale, in baza unui certificat medical, prin trimiterea unui email la adresa medical@worldclass.ro.
  2. Membrul va completa un formular de cerere (*indicat mai jos) și va trimite certificatul medical de la medicul competent, continand recomandarea de a nu efectua activitati sportive/activitati ale centrelor de fitness. Documentele vor fi verificate pentru valabilitate și procesate conform recomandării medicale.
  3. Abonamentul va fi suspendat atât timp cât este precizată în document perioada medicală.
  4. Cererea de suspendare din motive medicale poate fi prelucrată doar dacă cererea de suspendare este trimisă impreuna cu certificatul medical în maximum 30 de zile după apariția cauzei medicale care a declanșat suspendarea.
  5. World Class isi rezerva dreptul ca la propria sa discretie sa refuze accesul oricarui Membru care poate fi suspectat din motive rezonabile ca avand o stare de sanatate considerata de catre World Class Romania ca fiind in detrimentul securitatii, sanatatii sau starii de bine a acestuia sau a oricarui alt Membru sau invitat.
  6. World Class își rezervă drepturile să notifice autoritățile competente sau centrele medicale /medicii care au emis documentul medical folosit pentru suspendarea abonamentului, în cazul în care documentele furnizate indica orice suspiciune de autentifictate sau contin orice însemnări, semne sau inadvertențe care necesită o confirmare sau o verificare suplimentară. Toate certificatele medicale ilegale sau care contin informatii neclare care nu pot fi verificate vor duce la anularea perioadei de suspendare.

Cerere de suspendare

Fiecare Membru trebuie să respecte întotdeauna aceste Reguli World Class așa cum vor fi modificate din când în când de către World Class și care vor fi postate pe site-ul www.worldclass.ro și/sau în zona contului de Membru și/sau în centrele de sănătate/sport. Prezentele Reguli sunt parte integrantă din Regulamentul Intern de Functionare World Class.

Urmatoarele reguli trebuie respectate in utilizarea invitatiilor:

  1. Invitatiile acordate de catre World Class in plus fata de abonamentul achizitionat pot fi utilizate doar digital, in centrele cu nivelul de servicii Basic la Platinum, pentru invitatiile acordate Membrilor in centrele de sanitate Basic – Platinum si in centrele cu nivelul de servicii Basic- W pentru invitatiile acordate Membrilor in cluburile de tip W. Invitatiile digitale pot fi oferite de catre Membru invitatilor sai din Contul sai de Membru sau din aplicatia World Class, potrivit voucher-ului primit in Contul de Membru, printr-un SMS transmis invitatului. Invitatii isi vor crea propriul cont de membru ca Cont de Invitat pentru utilizarea voucher-ului si dupa caz, pentru a rezerva o clasa.
  2. Invitatiile nu pot fi folosite prin Receptia centrelor World Class.
  3. Invitatiile pot fi utilizate de catre acceeasi persoana intr-un interval de 15 zile de la data utilizarii precedente a unei invitatii de catre beneficiar, primita de la acelasi Membru sau de la un alt Membru.
  4. Invitatiile nu pot fi folosite de catre Membru pentru el isusi.
  5. Invitatiile nu pot fi cumultate cu alte campanii sau beneficii.
  6. Invitatiile NU sunt transferabile altor membri sau unor membri potentiali daca NU sunt folosite in cadrul termenului lor de utilizare.
  7. Scopul final al invitatiilor acordate este ca alte persoane care nu au beneficiat de catre serviciile de sanatate si fitness World Class sau care nu au un Abonament activ sa se familiarizeze cu asemenea servicii sau sa beneficieze de asemenea servicii astfel incat sa fie in masura sa ia o decizie in cunostinta de cauza pentru achizitionarea unui abonament la unul dintre centrele World Class.
  8. Incalcarea regulilor de utilizare a Beneficiilor poate fi sanctionata cu anularea Beneficiilor in baza unei notificari scrise emise de catre World Class in aceasta privinta si rezilierea Abonamentului, astfel cum prevede art. 10 din Regulamentul Intern de Functionare World Class.

Fiecare membru trebuie să respecte întotdeauna prezentele Regulament privind accesul copiilor așa cum va fi modificat din când în când de către World Class și care va fi postat pe site-ul www.worldclass.ro și/sau în zona contului de Membru și/sau în centrele de sănătate/sport. Prezentul Regulament fac parte integrantă din Regulamentul Intern de Functionare World Class.

REGULI APLICABILE COPIILOR DE PÂNĂ LA 12 ANI

  • Copii in varsta de până la 12 ani și accesul acestora au inclus accesul gratuit în abonamentul părinților.
  • Nu le este permis copiiilor să aștepte în sala de sport.
  • Copiii de la 0 până la 12 ani vor avea acces gratuit doar în incinta zonei de piscină, ca regulă generală, de Luni până Duminică, de la ora 9 am până la ora 6 pm în timpul programului de funcționare a cluburilor de sănătate ale World Class, doar sub stricta supraveghere a părinților/tutorilor legali ai acestora, care trebuie să fie un membru World Class și dacă este cazul, de către antrenorii World Class. Cu titlu de excepție față de programul de mai sus de acces gratuit al copiilor in zona de piscina poate suferi modificari, astfel cum aceste modificari vor fi comunicate de catre World Class. De asemenea, cu titlu de exceptie: (a) în unele cluburi (Le Club, Caro, Atlantis, Otopeni, Caro, Militari) copiii de la 0 până la 12 ani vor avea acces gratuit doar în incinta zonei de piscină, de Luni până Duminică, de la ora 9 am până la ora 9 pm (b) în anumite cluburi (Mega Mall, Asmita, Titan, Park Lake), copiii de la 0 până la 12 ani vor avea acces gratuit doar în incinta zonei de piscină, ca regulă, de Luni până Duminică, de la ora 9 am până la ora 8 pm cu condiția ca aceștia să participe la cursurile de înot. In caz contrar, accesul gratuit al acestora in zona de piscina va fi de la 9 am la 6 pm.
  • Părinții/tutorii legali trebuie să fie îmbrăcați adecvat pentru înot.
  • Copiii sub 12 ani nu au voie în orice tip de saună.
  • Copiii de peste 10 ani nu au voie să se îmbrace/ să folosească vestiarul celor de sex opus.

 

REGULI APLICABILE COPIILOR DE ÎNTRE 12-16 ANI

  • Copiii cu vârste între 12 și 16 ani pot beneficia de un preț special la achiziționarea abonamentului numai cu aprobarea scrisă a unui părinte/ tutore legal și trebuie să dețină un card de membru pentru accesul în locațiile World Class. Vă rugăm să solicitați mai multe informații de la personalul nostru.
  • Abonamentele pentru copiii între 12 și 16 ani vor permite accesul în locațiile World Class pentru anumite dintre programele World Class și în acest scop, trebuie să fie însoțiți de către un părinte.
  • Copiii între 12 și 16 ani pot avea acces în incinta facilităților de antrenament de fitness, numai cu acordul scris și în prealabil al managementului World Class, cu aprobarea și acordul prealabil al părintelui/tutorelui legal al acestora, și vor folosi serviciile numai în prezența antrenorului lor personal și doar după plata serviciilor suplimentare oferite de către antrenorul personal trainer pe lângă serviciile furnizate conform abonamentului.
  • Minorii cu vârste între 16 – 18 ani sunt obligați să aibă un abonament și pot încheia  și pot cumpăra un abonament în numele lor, numai cu acordul prealabil în scris al părinților/tutorelui legal, și vor avea acces și vor folosi toate serviciile și facilitățile World Class, în funcție de tipul de abonament încheiat.
  • minorii cu vârste sub 16 ani, care accesează locațiile World Class pentru a participa la cursurile special concepute în Centrele de Sănătate World Class, ce implică munca cu un Antrenor Personal, nu necesita contract de membru ci trebuie doar încheiat un contract de prestări servicii cu un antrenor personal, semnat cu acordul prealabil în scris al părinților/tutorelui legal. Aceștia vor lucra numai sub supravegherea antrenorului personal.
  1. Membrii trebuie să respecte întotdeauna Regulamentul Intern de Funcţionare al World Class, precum şi reglementările, politicile sau procedurile, astfel cum acestea vor fi afișate pe site-ul www.worldclass.ro si/sau in zona Contului de Membru, si/sau în centrele de sănătate/sport, înclusiv in diferite zone ale centrelor de sănătate World Class (recepţie, săli de antrenament, săli de antrenament de grup, piscină, saună, vestiare etc.). Toate astfel reguli, politici, proceduri, fac parte integranta din prezentul Regulament Intern de Functionare World Class.
  2. Programul de funcţionare al centrelor de sănătate „World Class”® este disponibil la recepția centrelor de sănătate și pe pagina de internet www.worldclass.ro precum si in Contul de Membru. World Class îşi rezervă dreptul de a modifica oricând programul de funcţionare al centrelor de sănătate precum şi orele de program ale cursurilor de sport organizate în cadrul centrelor de sănătate, modificările urmând a fi aduse la cunoştinţa Membrilor în timp util, prin afişare la recepția centrelor de sănătate si/sau pe website-ul World Class si/sau. Membrii trebuie să respecte întocmai programul de funcţionare al centrelor de sănătate „World Class”® si/sau in zona Contului de Membru. Membrii trebuie sa urmareasca programul de functionare a centrelor de sanatate World Class si sa rezerve o clasa, potrivit Regulamentului de rezervări clase de group fitness si de Aplicare Penalitati.
  3. Membrul are obligatia sa aiba intodeauna cu el cardul de membru, pentru check-in, acces in locatia centrului de sanatate World Class, si pentru accesarea vestiarelor. Membrii care solicita accesul fara o poza de profil nu vor avea acces in locatiile World Class. În cazul în care Membrul refuză sau se află în imposibilitate, indiferent din ce motive, să prezinte cardul de membru la recepţia centrului de sănătate, World Class îşi rezervă dreptul de a interzice accesul acestuia în incinta centrului de sănătate respectiv. In cazul in care Membrul solicita accesul in locatiile World Class fara a fi in posesia cardului sau de membru, fie din cauza pierderii sau deteriorarii cardului, sau alte cauze, Membrul va achita către World Class o taxă de 15 Lei, în scopul înlocuirii respectivului card de Membru, numai astfel putand fi posibil accesul in centru. Încredinţarea de către Membru a cardului de membru către o altă persoană, în vederea folosirii acestuia in centrele World Class in care Membrul are acces, atrage după sine rezilierea Abonamentului, în condiţiile prevăzute la Secţiunea III din Abonament.
  4. Accesul şi participarea Membrilor la antrenamentele de fitness de grup, organizate de către World Class sub conducerea antrenorilor din cadrul centrelor de sănătate World Class, se va face numai în limita locurilor disponibile si numai daca Membrul efectueaza check-in-ul la receptie potrivit Regulamentului de rezervări clase de group fitness  si de Aplicare Penalitati, prin prezentarea cardului sau de membru, daca membrul are fotografie in profilul de membru pentru a-si dovedi indentitatea, si in baza bonului emis la receptie pentru clasa rezervata. Membrilor le este interzis sa vina in facilitatile World Class cu Antrenorii Personali. Membrii se pot antrena doar cu colaboratorii (Antrenori Personali) si personalul aprobat al World Class. Membrii sau invitatii care nu participa la o clasa de fitness trebuie sa astepte in receptie/lobby.
  5. Şedinţa de evaluare cu un Antrenor Personal, precum și intrările pentru invitaţi, vor putea fi de folosite în oricare din centrele de sănătate World Class de la nivelul de servicii Basic la Platinum, si in conformitate cu regulile de utilizare,  disponibile pe website-ul World Class sau in zona Contului de Membru.
  6. Membrilor li se interzice utilizarea în cadrul centrelor de sănătate World Class a unui limbaj neadecvat sau ofensator precum și orice tip de violenţă fizică şi/sau verbală, atât faţă de ceilalţi Membri sau invitaţi ai Membrilor, cât şi faţă de personalul World Class. Membrii care sunt nemulțumiţi de serviciile World Class trebuie să anunţe personalul de la recepţie în acest sens ori să completeze un formular de tip „Feedback”, disponibil la recepţia centrelor de sănătate World Class sau sa faca o reclamatie conform art. 27 de mai jos.
  7. Membrilor și/sau invitaților li se interzice utilizarea sălilor aflate în incinta centrelor de sănătate World Class în scopuri comerciale. Pentru evitarea oricărui dubiu, prin utilizarea sălilor aflate în incinta centrelor de sănătate World Class în scopuri comerciale se înţelege faptul că Membrii și/sau invitații nu pot oferi altor Membri sau terţi, servicii de antrenament personalizat sau orice alte servicii, cu scop comercial și nici nu vor solicita ori primi din partea unui alt Membru și/sau invitat, servicii de antrenament personalizat de niciun fel. Antrenorii desemnaţi de World Class sunt singurele persoane abilitate să presteze servicii de antrenament personalizat, iar aceste servicii sunt disponibile la un cost suplimentar. De asemenea, în incinta centrelor de sănătate World Class este interzisă publicitatea de orice fel precum şi împărţirea de broşuri sau alte mesaje personale precum și vănzarea de produse de orice fel, cu excepția vanzarilor in baza parteneriatelor încheiate cu World Class.
  8. Fumatul şi folosirea tutunului nu sunt permise în incinta centrelor de sănătate World Class. Accesul in cadrul centrelor World Class sub influenta alcoolului, drogurilor, stimulentelor, sedativelor/substantelor halucinogene sau substantelor ilegale sau unor altor asemenea substante sau consumul acestora in centrele World Class a precum si comercializarea/vanzarea acestora, este interzisa. Membrii ar trebui sa fie constienti de faptul ca utilizarea centrelor de sanatate World Class, cum ar fi de pilda sauna (umeda & uscata) sub influenta unor asemenea substante pot afecta capacitatea Membrului de a se antrena, de a desfasura activitati sportive sau de a folosi oricare dintre echipamentele centrelor de sănătate World Class si pot avea consecinte deosebit de grave asupra sanatatii lor.
  9. Constituie încălcări ale Regulamentului Intern de Funcţionare, ale Termenelor si Conditiilor si si ale politicilor interne, regulilor si procedurilor, următoarele acţiuni sau omisiuni: incalcarea regulilor de utilizare a invitatiilor, incalcarea Regulamentului privind accesul copiilor, utilizarea abuziva a sistemului de rezervari si/sau a Regulamentului de rezervări clase de group fitness  si de Aplicare Penalitati, incalcarea regulilor sau utilizarea frauduloasa a Regulilor privind Suspendarea Abonamentului, nerespectarea orelor de program, folosirea unui limbaj neadecvat, ofensator, fumatul în incinta centrelor de sănătate, antrenamentul efectuat cu o persoană care nu este angajat/colaborator al World Class care nu este Antrenor Personal, comercializarea şi/sau afişarea în incinta centrelor de sănătate World Class a pliantelor / broşurilor sau oricăror alte mesaje personale, săriturile în piscină, comportamentul neadecvat, violenţa fizică sau verbală față de un alt Membru, invitat al unui Membru sau personal al World Class, nerespectarea regulilor referitoare la igienă şi curăţenie, efectuarea de fotografii şi/sau înregistrări video în incinta centrelor de sănătate World Class, fără acordul scris şi prealabil al World Class, folosirea în mod necorespunzător a echipamentelor de antrenament, expunerea părţilor intime ale corpului în incinta sălilor de antrenament şi/sau zonelor de piscină, permiterea de către Membri a accesului copiilor minori, cu vârste mai mici de 16 ani, în incinta sălilor de antrenament, fără aprobarea scrisă şi prealabilă a World Class precum şi orice alte acţiuni si/sau omisiuni /incalcari care sunt calificate de către conducerea World Class ca fiind încălcări ale Abonamentului/ alte altor reguli si proceduri cum ar fi cele privind accesul copiilor/utilizarea invitatiilor si/sau a beneficiilor/suspendarea Abonamentului/regulile de rezervari antrenamente de grup.
  10. În cazul în care Membrul a săvârşit vreuna dintre faptele menţionate la art. 9. de mai sus, World Class va avea dreptul: I) de a suspenda Abonamentul acestuia, pentru o perioadă cuprinsă între 1 şi 3 luni, în funcţie de gravitatea respectivei încălcări; II) de a rezilia Abonamentul, fără a fi necesară punerea în întârziere a Membrului (Abonamentul va fi considerat reziliat de drept – pact comisoriu, conform art. 1553 Cod Civil), caz în care preţul Abonamentului sau orice parte a acestuia va fi reţinut de către World Class cu titlul de daune prestabilite.
  11. Constituie de asemenea încălcări ale Termenilor si Conditiilor si ale politicilor, regulilor si regulamentelor World Class urmatoarele: vânzarea neautorizată a Abonamentelor şi a cardurilor de membru de către alte persoane decât cele autorizate de către World Class, intrarea in World Class sub influenta, vanzarea/distribuţia şi/sau consumul de tutun, băuturi alcoolice, droguri, stimulente, sedative, substante halucinogene, sau alte substante ilegale, deţinerea şi/sau folosirea armelor de foc, cu gaz, electroşocuri precum şi orice fel de arme, utilizarea oricăror forme de violenţă, desfăşurarea de orice tip de activităţi neautorizate sau solicitarea unor remuneraţii în schimbul activităţilor prestate de persoane neautorizate, comportamentul neadecvat.
  12. În cazul în care Membrul a săvârşit vreuna dintre faptele menţionate la art. 11 de mai sus, acesta urmează să fie îndepărtat imediat din incinta centrului de sănătate, aplicându-i-se totodată şi interdicţia de a mai intra în incinta centrelor de sănătate World Class. Totodată, World Class îşi rezervă dreptul de a rezilia Contractul/Abonamentul, fără a fi necesară punerea în întârziere a Membrului (Abonamentul va fi considerat reziliat de drept – pact comisoriu, conform art. 1553 Cod Civil), caz în care preţul Abonamentului sau orice parte a acestuia va fi reţinut de către World Class cu titlul de daune prestabilite.
  13. Membrii nu au acces în zonele din cadrul centrelor de sănătate World Class care sunt destinate exclusiv personalului acestora.
  14. Pe perioada în care Membrul se află în interiorul centrului de sănătate World Class, cardul de Membru al acestuia va fi păstrat la recepţie. In functie de centrul de sanatate World Class, in baza prezentării cardului de Membru la recepţie, Membrul va primi o cheie de vestiar şi 2 prosoape (gratuit ori contra cost în funcție de politica centrului de sănătate respectiv), care vor rămâne asupra sa pe toată durata șederii și care vor trebui returnate la recepţie de către Membru, la momentul plecării sale din centrul de sănătate World Class. În cazul în care Membrul nu restituie la plecare cheia de la vestiar, acesta va trebui să achite World Class 15 Lei, cu titlu de taxă de înlocuire. În cazul în care Membrul nu restituie la plecare prosoapele, acesta va trebui să achite World Class 80 Lei pentru prosopul mare şi 45 de Lei pentru prosopul mic, cu titlu de taxă de înlocuire.
  15. Vestiarul şi cheia de la vestiar pot fi utilizate de către Membri numai pe parcursul unei singure intrări în incinta centrului de sănătate. Membrilor le este interzis sa depoziteze peste noapte obiecte personale in vestiarele centrului de sănătate. Membrii îşi pot păstra toate bunurile personale închise în vestiare și vor păstra cheia in siguranta asupra lor. Membrii sunt singurii responsabili pentru bunurile personale, care rămân în paza și custodia Membrului pe toată durata sederii in centrele de sanatate World Class. Toate vestiarele se vor goli dupa utilizare. World Class isi rezerva dreptul de a goli vestiarele la sfarsitul fiecarei zile lucratoare, in functie de programul fiecarui centru World Class, cand vestiarele se vor deschide automat. Bunurile personale sau orice alte bunuri gasite in vestiare, vor fi pastrate intr-o punga de plastic sigilata, intr-un spatiu de depozitare. Nicio clauză din prezentul Regulament Intern de Functionare si nicio acțiune sau declarație a vreunui prepus World Class nu va fi interpretată ca o obligație a World Class de a asigura paza bunurilor personale ale Membrului ori ca o preluare în custodie ori depozit a acestora, sens în care World Class este exonerată de orice răspundere pentru pierderea, deteriorarea (totală sau parţială) sau pentru furtul bunurilor personale ale Membrilor, pe perioada cât aceştia se află în incinta centrelor de sănătate World Class.
  16. Este strict interzisă expunerea părţilor intime ale corpului de către Membri / invitaţii acestora / copii acestora/  în sălile de antrenament sau în zona de piscină a centrelor de sănătate.
  17. Membrii sunt obligaţi să poarte echipament sportiv adecvat pe tot parcursul antrenamentului (trening, tricou, pantaloni scurţi şi pantofi de sport adecvaţi sălilor de antrenament). Membrii vor purta în zona de piscină costume de baie adecvate, inclusiv acoperirea părţii superioare a trunchiului (bust) în ceea ce priveşte membrii de sex feminin. Este interzisă intrarea Membrilor şi/sau invitaţilor acestora în sălile de antrenament sau în zona de piscină cu pantofi de stradă.
  18. Membrilor care efectuează exerciţii cu greutăţi li se recomandă să solicite sprijinul unui antrenor al World Class sau al unui alt Membru / unui partener de antrenament. La încheierea fiecărei şedinţe de antrenament, Membrii vor pune la locul special destinat, din cadrul sălii de antrenament, toate greutăţile precum şi orice alte echipamente utilizate în cadrul antrenamentului. În scopul menţinerii unui grad înalt de igienă, toţi Membrii trebuie să folosească, în timpul antrenamentului, prosoape şi să depoziteze orice deşeuri în spaţiile special amenajate în acest scop în interiorul centrelor de sănătate.
  19. Este interzisă intrarea Membrilor / a invitaţilor acestora in centrele de sanatate cu produse alimentare in caserole / sau alte recipiente ori cu pahare sau sa isi prepare mancare in centrele de sanatate. Este interzisa intrarea Membrilor / a invitatilor acestora în incinta piscinei,  cu produse alimentare sau bauturi, cu exceptia celor achizitionate din centrul de sanatate.
  20. Este interzisă efectuarea pozelor şi/sau înregistrărilor video de către Membri, în incinta centrelor de sănătate World Class, fără acordul prealabil, exprimat în formă scrisă, al World Class.
  21. Din motive de securitate, este strict interzisă deţinerea / posesia de către Membri sau de către invitaţii acestora a oricăror arme (inclusiv arme de foc, arme cu gaz, spray-uri paralizante sau arme cu electrosocuri), în incinta centrelor de sănătate World Class.
  22. Membrii care utilizează piscinele din incinta centrelor de sănătate World Class, inclusiv copiii acestora, declară si isi asuma pe proprie răspundere că Membrii/copiii acestora dețin aptitudinile necesare pentru a innota și ca au solicitat avizul prealabil al medicului în vederea utilizării lor în condiții de siguranță, exonerând de răspundere World Class pentru orice raspundere, vătămare ori eventual deces survenit din cauza necunoașterii ori insuficienței cunoștintelor de tehnici de înot, a lipsei condiției fizice sau a antrenamentului corespunzător ori a stării de sănătate necesare utilizării piscinei in condiții de siguranță. Din motive de securitate, săriturile în piscinele din cadrul centrelor de sănătate World Class sunt, de asemenea, interzise.
  23. Membrii au obligatia de a se asigura ca, copiii acestora sa aiba acces in centrele de sanatate World Class in conformitate cu Regulamentul privind accesul copiilor.
  24. World Class nu va fi responsabilă pentru eventualele accidentări sau vătămări de orice natură suferite de copiii minori ai Membrilor în interiorul centrelor de sănătate World Class.
  25. Membrii trebuie să utilizeze cu buna-credinta toate beneficiile acordate de catre World Class in plus la abonamentul achizitionat, inclusiv invitatiile, potrivit regulilor de utilizare a beneficiilor si potrivit scopului final pentru care acestea au fost acordate, astfel cum aceste reguli vor fi comunicate din cand in cand Membrilor, prin afisare pe website-ul www.worldclass.ro si/sau prin afisarea acestora in diverse zone din incinta centrelor de sanatate (receptie, sali de antrenament, sali de aerobic/ fitness de grup, piscina, sauna si vestiare, etc), si/sau in zona din contul de Membru. Incalcarea acestor reguli de utilizare a beneficiilor poate fi sanctionata cu anularea acestor beneficii in baza unei notificari emise de World Class in acest sens si aplicarea art. 10 de mai sus.
  26. Membrul a luat cunoştinţă şi acceptă faptul că, pe perioada derulării Contractului/Abonamentului, World Class își rezervă dreptul de a modifica orarul cursurilor organizate in centrele de sănătate World Class precum și de a anula aceste cursuri cu notificarea prealabilă transmisă Membrului într-un termen rezonabil. De asemenea, World Class va comunica Membrului situațiile de care World Class are cunoștință sau pe care le poate anticipa în mod rezonabil și care pot limita sau restricționa accesul Membrului la serviciile furnizate de World Class conform Contractului, inclusiv dar fără a se limita la evenimentele cu caracter sportiv sau promoțional organizate de World Class sau de partenerii săi.
  27. Orice sugestie, reclamație, plângere, sesizare sau solicitare din partea Membrilor (“Cererea”) se va formula în scris și se depune la recepția oricăruia dintre centrele de sănătate World Class în cel mult 15 zile lucratoare de la data producerii evenimentului. Cererea va trebui să conţină obligatoriu următoarele elemente: numele şi prenumele persoanei care adresează plângerea /denumirea, în cazul persoanei juridice; calitatea acestuia (numai dacă persoana care semnează plângerea este împuternicit al unei alte persoane ori reprezentant al unei persoane juridice); datele de identificare: domiciliu, CNP, serie şi număr de buletin, în cazul persoanei fizice / sediu social, cod unic de identificare, număr de înregistrare în Registrul Comerţului, în cazul persoanei juridice; descrierea completă a evenimentului precum şi data când s-a produs şi, dacă este cazul, ora la care s-a produs; adresa completă şi corectă la care răspunsul World Class va fi expediat; data întocmirii; semnătura persoanei care adresează Cererea (şi ştampila dacă este vorba de o persoană juridică). Toate Cererile adresate vor fi solutionate în termen de 15 zile lucratoare de la data înregistrării acestora în evidențele World Class. World Class îşi rezervă dreptul de a refuza soluţionarea Cererii dacă oricare dintre elementele de mai sus lipsesc. World Class nu garantează soluţionarea favorabilă a Cererilor.