SPECIAL PENTRU GRAVIDE

Data postării: 2012-01-24

“GREAT EXPECTATION”
ANTRENAMENT PERSONAL DE GRUP, SPECIAL PENTRU GRAVIDE

Fii o mămică tonică! Află ce exerciţii poţi face în timpul sarcinii.

Mămicile se pot menţine în formă pe toată perioada sarcinii dacă practică regulat exerciţii fizice adaptate pentru ele. Sarcina nu înseamnă condamnare la inactivitate, din contră, este important să faci exerciţii fizice în timpul sarcinii. În afară de cazurile speciale, în care medicul recomandă repaus total din motive de sănătate, o viitoare mămică poate să îşi continue toate activităţile zilnice, pe care le făcea în mod obişnuit şi înainte de sarcină.

Dacă din programul tău făceau parte exerciţiile fizice şi mişcarea, nu trebuie să renunţi la ele. Chiar dacă nu ai fost o împătimită a sportului, acum că eşti însărcinată e bine să începi antrenamente uşoare pentru că mişcarea îţi va aduce numai beneficii. Trebuie reţinut că sarcina nu este o stare de boală, ci o stare fiziologică.

Activă, frumoasă, sănătoasă cu programele de personal training pentru gravide numai la World Class Health Academy Timişoara!

La un program de Group Training de 10 sau 20 de şedinţe, pot participa între 2 şi 4 persoane.

NOU! O singură persoană din cele max. 4 care participă la program, trebuie să aibă abonament la World Class, celelalte pot plăti doar şedinţele de Group PT.