Așa a început totul

Istoria World Class începe oficial în anul 1983, când Ulf Bengtsson, atlet de talie mondială și antreprenor suedez, a pus bazele unui proiect menit să atragă oamenii spre mișcare, sănătate, productivitate și mulțumire de sine.

Aflat în California, unde obișnuia să se antreneze alături de Frank Zane și Arnold Schwarzenegger, Ulf a schițat un logo pe un șervețel – ”World Class“ sau „de talie mondială“, inspirat fiind de trupul lui muncit, care-l propulsase în lumina reflectoarelor din întreaga lume și de ambiția lui de a-i ajuta pe alții să-și atingă un vis similar. Și l-a imaginat roșu aprins, agresiv, acaparator, care să prevestească o schimbare de impact.

Întors în Suedia, Ulf Bengtsson a deschis la Stockholm primul club modern de fitness din țară și printre primele astfel de locuri din lume. Brandul s-a extins repede în Suedia și curând a țintit piața din estul Europei, o piață încă neexplorată și deosebit de atrăgătoare pentru antreprenori. După deschiderea mai multor cluburi în Rusia, Polonia, Cehia și Ungaria, World Class intră în anul 2000 pe piața din România, odată cu deschiderea primului club de fitness exclusivist, în incinta hotelului JW Marriott. Brandul se poziționa astfel pe segmentul premium, vizând cei 5% cei mai bogați oameni din București, oferind facilități precum: cursuri de aerobic, sală de fitness, piscină, saună sau squash.

Clubului de la Marriot îi urmează cel din incinta hotelului Radisson, deschidere care marchează un moment important, de avânt și expansiune pentru businessul din România.

Coordonatele elitiste au fost păstrate până în anul 2010, când – odată cu ieșirea lui Ulf Bengtsson din acționariat și numirea lui Mikael Fredholm ca CEO al World Class International, s-a schimbat și direcția strategică a companiei din România. Brandul s-a concentrat pe segmentul mainstream, targetând consumatorul cu venit mediu, interesat de starea lui de bine și urmărind mai degrabă un scop social decât unul de business: acela de a schimba mentalitatea oamenilor, de a promova un stil de viață sănătos și de a transforma World Class România în opțiunea numărul unu a românilor, în ceea ce privește petrecerea timpului liber și preocuparea pentru o viață activă.

Din 2014, odată cu buyoutul prin care fondul de investiții norvegian i-a vândut managementului World Class România operațiunile și drepturile pentru brandul World Class în România, Serbia și Polonia, și preluarea lor de către fondul de investiții polonez, Resource Partners, compania marchează o perioadă de extindere accelerată. Momentul de glorie al anului 2016 l-a reprezentat achiziția operatorului de fitness Group Moving, ceea ce a dus la mărirea portofoliului de cluburi, numărând un total de 30.

Tot din 2016, World Class România are o nouă conducere, prin numirea lui Kent Orrgren ca CEO, care vine cu peste 25 de ani de experiență în industria internațională de wellness.

Misiunea noastră

Azi, misiunea World Class e aceea de a deveni un mediu prietenos pentru membri, un loc doar al lor, departe de casă și muncă, unde să se motiveze, să se inspire și să-și satisfacă nevoia de socializare. Compania promite fiecărui membru nu doar o schimbare la nivel fizic, ci mai ales o schimbare la nivel de mentalitate și o nouă abordare a stilului de viață.

World Class înseamnă un mediu primitor, motivant și inspirațional, transformat de milioane de români în prima lor opțiune către mișcare și un stil de viață sănătos și una dintre cele mai atrăgătoare variante de wellness și de petrecere a timpului liber.

Aici creăm povești vizuale care trezesc emoții în oameni și îi inspiră să-și îmbunătățească și să-și transforme stilul de viață într-unul mai sănătos.

Valorile companiei sunt conectate atât cu strategia World Class de a crea conștientizare referitoare la viața sănătoasă sub toate aspectele sale – nutriție, exercițiu fizic, relaxare, inspirație, socializare – cât și cu toate convingerile noastre, care merg dincolo de brand și servicii de top, mai exact către aspirația noastră de a Transforma radical stilul de viață al românilor.

Știați că?

…în World Class România se ard anual 900 de milioane de calorii, echivalentul a 2,9 milioane de cheesburgeri?

…de-a lungul timpului, rețeaua de cluburi a venit în întâmpinarea potențialului client cu oferte și discounturi, inclusiv unul de „aur“ la abonamentul anual, constând într-o reducere egală cu dublul greutății acestuia în euro?

…mulți membri și-au întâlnit în cluburile World Class prietenul cel mai bun, partenerul de afaceri și viitorul/viitoarea soț/soție?

…în 12 luni, membrii noștri au pierdut 11,7 tone, participând la programul World Class Delta pentru slăbit?

….în timpul World Strongest Man, eveniment organizat de World Class România în grădina hotelului Radisson din București, s-au folosit 6,4 tone de echipament?