Echilibrul minte-trup-spirit

Descoperă clase care au la bază conceptul mindfulness, ce integrează mișcări blânde, fluide, ușoare ca intensitate, dar eficiente, împreună cu tehnici de respiraţie şi diferite forme de concentrare şi utilizare a atenţiei. Rezultatul: creşterea capacității de concentrare, mai multă forță și flexibilitate și – cel mai important – o minte eliberată de stres.
Verifică mai jos programele Mind și alege clasa care ți se potrivește.

NON IMPACT

AQUA

Relaxare, masaj muscular și tonifiere – toate într-un singur antrenament. Exercițiile acvatice sunt varianta ideală dacă ți-ai propus să-ți tonifici întregul corp sau te recuperezi după o accidentare.

Nivelul de intensitate: începător.

Tip de antrenament: impact scăzut, forță și flexibilitate.

HYDRO RIDER

Pedalare sub apă? La aqua cycling te distrezi pedalând în apă, iar rezultatele sunt vizibile încă de la primele clase: arderea rapidă a caloriilor, dezvoltarea masei musculare, îmbunătățirea circulației și, desigur, energie molipsitoare!  

Nivelul de intensitate: de la începător la avansat.

Tip de antrenament: impact scăzut, forță și cardio.

STRENGTH & FLEXIBILITY

BODY & MIND

Mindfulness sau uniunea completă între minte, corp și spirit. În această clasă, accentul este pus pe practica conștientă a respirației, executarea lentă și controlată a mișcărilor, conștientizarea propriului corp, a gândurilor și a emoțiilor.

Nivelul de intensitate: de la începător la avansat.

Tip de antrenament: forță, flexibilitate, echilibru.

BODY ART

Este un program de fitness holistic, bazat pe forță și exerciții conștiente. Inspirat din cultura asiatică, include exerciții terapeutice, de echilibru, de forță și conștientizare, combinate cu tehnici speciale de respirație, stretching și relaxare. Fiecare mișcare se execută lent, controlat.

Nivelul de intensitate: de la începător la avansat.

Tip de antrenament: forță și flexibilitate.

BODY ART-DEEP WORK

Ce zici de un antrenament atletic, dar delicat, intens, dar ușor? În cadrul acestei clase vei combina mișcările specifice Body Art cu cele Iron System. Muzica relaxantă de fundal influențează fluiditatea mișcărilor și contribuie, alături de tehnicile în sine, la starea de bine a participanților.

Nivelul de intensitate: mediu spre avansat.

Tip de antrenament: flexibilitate, cardio.

DAANASANA YOGA

Depășirea limitelor fizice, prin concentrare și control al respirației. Dacă ești deja familiarizat cu mișcări de bază din yoga, atunci e momentul să treci la următorul nivel de autodezvoltare: o clasă de Daanasana Yoga, concept creat de Julio Papi și Anya Glushkova. Acest stil de Yoga este foarte intens, eficient şi solicitant, cu multiple beneficii asupra aliniamentului și muscultaturii.

Nivelul de intensitate: mediu spre avansat.

Tip de antrenament: flexibilitate, coordonare, echilibru.

HATHA YOGA

Cele 8 asane pentru restabilirea energiilor polar opuse, yin și yang. Este o clasă intensă, în care se practică asane sau posturi bazate pe poziţii statice, create cu accent pe detaliile posturale, pe alungirea coloanei, pe deschiderea şoldurilor şi pe extinderea respiraţiei.

Nivelul de intensitate: mediu spre avansat.

Tip de antrenament: flexibilitate, coordonare, echilibru.

HEALTY SPINE

Îmbunătăţeşte starea generală a coloanei vertebrale. Această clasă pune accent pe postură, cu exerciţii uşoare, pe care oricine le poate face de la început. Evident, nu trebuie să ai probleme cu spatele pentru a fi o clasă potrivită ție. În fond, oricine are nevoie de o coloană vertebrală puternică și perfect funcțională.

Nivelul de intensitate: începător și mediu.

Tip de antrenament: flexibilitate, posturale, echilibru.

PILATES

Armonie între ritmul respiraţiei şi mişcările corpului tău. Metoda Pilates constă într-o serie de exerciţii care îmbunătăţesc postura, forţa, aliniamentul corpului și echilibrul muscular. Include în rutina ta de antrenament cel puțin o oră de Pilates pentru protejarea coloanei vertebrale şi prevenirea durerilor de spate.  

Nivelul de intensitate: începător, mediu, avansat.

Tip de antrenament: static, tonifiere, coordonare.

PILATES PROPS

Deține controlul asupra propriului corp! Combină beneficiile unei clase obișnuite de Pilates cu cele amplificate de două dintre cele mai eficiente accesorii specifice acestui program: foam rollerul și flex ring tonerul. Primul îți va testa echilibrul și capacitatea de concentrare, iar inelul te va ajuta să-ți tonifici musculatura.

Nivelul de intensitate: mediu spre avansat.

Tip de antrenament: static, flexibilitate, coordonare, echilibru.

PORT DE BRAS

Antrenamentul plin de grație. Nu, nu este o clasă pentru balerine, așa cum ai putea crede, ci pentru oricine dorește să aibă o postură grațioasă, mișcări fluide și corp zvelt. Fuziunea perfectă între mișcările brațelor, dans și muzica relaxantă din fundal contribuie la starea de bine pe care o vei avea la finalul clasei.

Nivelul de intensitate: începător, mediu.

Tip de antrenament: flexibilitate, coordonare, echilibru.

STRETCH

Tu cum stai cu flexibilitatea? Dacă ai fost vreodată tentat să crezi că doar sportivii ar trebui să efectueze exerciții de încălzire și de flexibilitate, înainte și după un antrenament – ei bine, află că oricine ar trebui să exerseze mobilitatea mușchilor corpului într-o manieră simplă și eficientă, care să ducă, practic, la întinerirea acestora.

Nivelul de intensitate: începător.

Tip de antrenament: flexibilitate, mobilitate, echilibru.

VINYASA YOGA

Inspirație și expirație pentru detoxifierea și tonifierea corpului. Este practica trecerii de la o postură la alta, creând secvenţe sau Vinyase ce cresc intensitatea şi efortul fizic din timpul sesiunii de antrenament. Asanele în Vinyasa Yoga sunt dinamic legate între ele și se prezintă sub forma unei serii de posturi succesive.

Nivelul de intensitate: mediu spre avansat.

Tip de antrenament: flexibilitate, coordonare, echilibru.

YOGA

Punte de legătură între minte, corp și spirit. Îți dorești echilibru psihic și emoțional, flexibilitate, o postura grațioasă și o condiție fizică de invidiat? Ca disciplină holistică ce conectează corpul, mintea și spiritul, yoga reprezintă soluția pentru toate aceste beneficii.

Datorită practicii Asanelor din Yoga, corpul este purificat şi starea generală de sănătate este îmbunătăţită.

Nivelul de intensitate: începător spre mediu.

Tip de antrenament: flexibilitate, coordonare, echilibru.

YOGYLATES

Este o clasă ce combină beneficiile Yoga cu cele din Pilates. Varianta ideală dacă îți dorești să îmbini tehnicile de respirație, concentrare și mobilitate cu exerciții posturale, de coordonare și tonifiere. La final de clasă, vei avea dublă satisfacție: detensionare și exercițiu intens al întregului corp.

Nivelul de intensitate: mediu.

Tip de antrenament: flexibilitate, coordonare, tonifiere.

  • Vreau să mă abonez la newsletter

    Adaugă adresa ta mai jos şi îţi trimitem direct pe e-mail noutăţile şi ofertele speciale.
  • LIKE US ON FACEBOOK